Το Τεκμήριο της Αθωότητας

Με αφορμή την υπόθεση του πρώην Υπουργού Οικονομικών, κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου και την απόλυτη, ως και υποκριτική τοποθέτηση ορισμένων, έχω την ανάγκη να σημειώσω ότι το τεκμήριο της αθωότητας δεν αφορά τους συγγενείς και τους φίλους μας στους οποίους συναισθηματικά δεν θέλουμε να πιστέψουμε την ενοχή τους, αλλά τους "κακούς και άσχημους", που για οποιοδήποτε λόγο αντιπαθούμε. Το χειρότερο όμως, που με απασχολεί, είναι να μην καταβροχθίζουμε οτιδήποτε μας σερβίρουν, κάποιοι που αγνοούμε, ποιοι είναι και τις προθέσεις τους...

(για τη συνέχεια δείτε στη σελίδα μου "Ατομικές Ελευθερίες και Δικαιώματα" http://atomikeselef8eries-dikaiwmata.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html) 

Σχόλια

Ο χρήστης Ιωάννης Μανομενίδης είπε…
Φίλη με πληροφόρησε οτι ο αείμνηστος Υπουργός της ΝΔ, ο Μιχάλης Παπακωνσταντίνου, ηταν θείος του πρώην Υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, κι όχι πατέρας του, και φυσικά οι αδελφές που υπέθεσα, ήταν εξαδέλφες (πληροφορία που μάλλον ενισχύει τις επιφυλάξεις μου)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αδερφέ Οικοσύντροφε ο (κρυφο)ΠΑΣΟΚΟΣ και ο βήχας δεν κρύβονται.....
Ο χρήστης Ιωάννης Μανομενίδης είπε…
Όταν κάποιος δεν μπορεί να αντικρούσει τα επιχειρήματα κι η άλλη πλευρά λέει κάτι αληθινό που δεν αρέσει, τι αλλο του μένει από το να ρίξει λάσπη;
Το ερώτημα φίλε μου είναι εάν έχω δίκιο σε αυτό που γράφω, ότι δηλαδή πρέπει να σεβόμαστε το τεκμήριο της αθωότητας και να μην παρασυρρόμαστε φανατικά σε λάθος κατευθύνσεις που ίσως κάποιοι να θέλουν να μας ωθήσουν για δικούς τους λόγους. Αυτή είναι η σουσία.
Τώρα, εσύ, ο "ανώνυμος", γιατι να μην υποθέσω ότι είσαι από τους "άλλους", λ.χ. Βενιζελικός ΠΑΣΟΚος που ουκ ολίγες φορές ήμουν επικριτικός (Ιωάννη Μανομενίδη, "Ευάγγελος Βενιζέλος: Μεγάλη Ελπίδα; ή Μήπως η Θητεία του ως ΥΕΘΑ Δείχνει ότι δεν Αγγίζει τα Κακώς Κείμενα;", 8 Ιουλ.2011, http://imanomen.blogspot.gr/2011_07_01_archive.html).
Προσωπικά είμαι υπερ της αλήθειας και του δίκιου και ποτέ δεν ήμουν φανατικός οπαδός κόμματος όπως προκύπτει σαφώς από τις θέσεις μου αν διαβάσεις κι άλλες αναρτήσεις μου. Απλώς σέβομαι το τεκμήριο της αθωότητας και δεν ψάχνω εξιλαστήρια θύματα για τα λάθη όλλων μας όπως λ.χ. που πιστέψαμε το "χρήματα υπάρχουν" και αγνοήσαμε την ύστερη ειλικρίνεια του Κώστα Καραμανλή τον νεότερου, που κι αυτός με τη σειρά του είχε μιλήσει για "επανίδρυση του κράτους", το οποίο μας οδηγεί πίσω στον Σιμίτη που κατ΄εμέ είναι από τους λαμπρότερους Πρωθυπουργούς της χώρας μας (Ιωάννη Μανομενίδη, "Ο Κώστας Σιμήτης και τι θα ήταν η Ελλάδα εάν δεν τον ρίχναμε" 27 Δεκ.2010, http://imanomen.blogspot.gr/2010/12/blog-post_27.html) κι αν αυτή ήταν η έννοια του ΠΑΣΟΚου που μου αποδίδεις ίσως και να μην είχες τόσο μεγάλο λάθος, όμως το να μου προσάπτεις μία τεμπέλα αγνοώντας την αντικειμενικότητα μου απέναντι και στο ΠΑΣΟΚ που αν και αναγνωρίζω την σημαντική του προσφορά, διότι η Ελλάδα άλλαξε σημαντικά και προς το καλύτερο στα χρόνια διακυβέρνησης του, όμως πάντοτε εναντιώθηκα στην καλπονοθευτική του τακτική, και θα θυμάσαι ότι τον Μάρτιο κανείς δεν φανταζόταν την πολιτική ανατροπή που ακολούθησε, όμως προσωπικά ήμουν σταθερά κατά του δικομματισμού (Ιωάννη Μανομενίδη, "Να πάρουμε τις 50 έδρες που μας Κλέβουν τα ΠΑΣΟΚ - ΝΔ", 16 Μαρ.2012).
Συνεπώς, φίλε μου, μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, διότι πάντα υποστήριζα στους πολίτες να ψηφίζουμε τα μικρά και ιδώς τα ειδικά κόμματα που δεν μπαίνουν στη Βουλή (δεν θεωρώ το ΠΑΣΟΚ τέτοιο κόμμα), λόγω του καλπονοθευτικού συστήματος, κι η φράση του Χρήστου Γιανναρά "Τα πολυσυλλεκτικά κόμματα λένε τα πάντα όμως δεν λένε τίποτα", με εκφράζει απόλυτα, κι αν έτσι είναι ένας ΠΑΣΟΚος, τι να πω; Προσωπικά πάντοτε αυτοπροσδιορίζομουν ως "Σοσιαλιστής υπέρ της Αξιοκρατίας" και μετά την χωρίς παροπίδες αναζήτηση πολιτικού χώρου πείσθηκα για την αναγκαιότητα των Πράσινων πολιτικών, οπότε τάχθηκα και "...υπέρ της Πράσινης Απασχόλησης". Αν όλοι να ήταν ΠΑΣΟΚοι σαν κι εμένα, η Ελλάδα, θεωρώ, θα ήταν πολύ καλύτερη.
Εν ολίγοις, δεν έχεις δίκιο, καθώς είμαι όπως θα έπρεπε να είναι κάθε πολίτης που θα ήθελε να ήταν δημοκράτης: νηφάλιος και κριτικός απένταντι στη μάζα, που χορεύει όπως της "βαρούν το ταμπούρλο".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αποκαλύπτονται τα Παραμύθια της Flyover και πόσο θα μας ταλαιπωρήσει

Οι ασκοί του εώλου (Ν.Σαραντάκος κατά Γ.Μπαμπινιώτη)

Παλαιστινιακό - Η Λύση της Ανταλλαγής Πληθυσμών