Ευάγγελος Βενιζέλος: Μεγάλη Ελπίδα; ή Μήπως η Θητεία του ως ΥΕΘΑ Δείχνει ότι δεν Αγγίζει τα Κακώς Κείμενα;



Γνωρίζω εξ’ ιδίας αντίληψης, αλλά σίγουρα μία μόνο περίπτωση δεν αρκεί να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα, είναι όμως τόσο καλά τεκμηριωμένη σε έγγραφα και γεγονότα που δείχνει την απροθυμία του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου, ως ΥΕΘΑ, να προχωρήσει σε ρήξεις για την πραγματική αλλαγή στο σαθρό κατεστημένο ευνοιοκρατίας μέσα στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Στο σύνδεσμο μου http://axiokratiastised.blogspot.com/2011/06/blog-post.html καταθέτω τεκμηριωμένα, με έγγραφα και στοιχεία, την προσωπική μου στάση σε μία συγκεκριμένη περίπτωση, την «αυτομετάθεση» προ ολίγων ετών (επί θητείας του κ. Ευάγγελου Μεϊμαράκη) ενός Αξιωματικού από το Γραφείο Μεταθέσεων σε θέση του εξωτερικού. Δεν έχει σημασία ποιος ήταν διότι είναι συνήθης πρακτική κι έκπληξη αποτελεί όποιος δεν "αυτομετατίθεται", λ.χ. φέτος ακούω φήμες (δεν έχω ιδία γνώση) ότι είναι τουλάχιστο 2 από μία και μόνο ειδικότητα σε ένα από τα Γενικά Επιτελεία που διαθέτει Δνση Μεταθέσεων). 

Την δική μου την περίπτωση, την είχα αναφέρει τότε εγκαίρως, ιεραρχικά και τεκμηριωμένα, όσον αφορά τη διαφορά των τυπικών προσόντων μου σε σχέση με τον «αυτομετατεθέντα» (μάλιστα χωρίς άμεσο ίδιο συμφέρον μου μιας κι από ότι γνώριζα ήμουν ο τρίτος στη σειρά), κι όταν η υπόθεση έφτασε στο επίπεδο του ΥΕΘΑ, στη θέση βρίσκονταν ο κ. Βενιζέλος (κι Αναπληρωτής ο κ. Παναγιώτης Μπεγλίτης), τίποτα δεν έγινε, κατά την άποψη μου (απλή διαίσθηση) διότι ως Υπουργός επέλεξε να μην ταράξει τα νερά και "να μην προκαλέσει αναστατώσεις στην ηγεσία των ΕΔ", ώστε τελικώς 2 έτη μετά παραμένει το ίδιο σαθρό (κατά την άποψη μου πάντα) καθεστώς αυτομεταθέσεων και αναξιοκρατίας. Κι ορισμένοι Αρχηγοί, οι ίδιοι "με όλες τις Κυβερνήσεις". 
Αναλυτικά μπορείτε να δείτε την υπόθεση αυτή και να ψηφίσετε σε ένα γκάλοπ στο http://axiokratiastised.blogspot.com/2011/06/blog-post.html .

Γιατί πρέπει τώρα να δεχθούμε ότι στο νέο Υπουργείο θα γίνει κάτι διαφορετικό, από τον κατά τα λοιπά πλέον συμπαθή και φαινομενικά από τους πλέον επιτυχημένους πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ; Αυτό προσωπικά το αποδίδω στην επιλογή του να μην κάνει ρήξεις ώστε να παραμένει αρεστός, χωρίς εχθρούς, κι αναμφίβολα στην ευφυία που διαθέτει και το δεινό χειρισμό του λόγου, τις διαπραγματευτικές του ικανότητες, δεν αισθάνομαι ότι αυτό που φαίνεται ομαλό και χρήσιμο, σαφέστατα θετικό για την εικόνα του κ. Βενιζέλου, θα είναι κι ευνοϊκό για την οικονομία. 

Δεν είμαι μηδενιστής κι ούτε συντάσσομαι άκριτα με τα ρεύματα της εποχής. Σε μία περίοδο κρίσης για τα κόμματα και τους πολιτικούς, θεωρώ τα κόμματα σημαντικό μηχανισμό ανάπτυξης πολιτικής, δεν συμμερίζομαι τις απόψεις ισοπέδωσης που βρίσκους εύφορο έδαφος στην κοινωνία μας λόγω της κρίσης. Η κρίση όμως θεωρώ ότι επιδεινώνεται από επιφανειακές πολιτικές του τύπου "μην αγγίζουμε", όπως αυτή που περιγράφω ότι υιοθέτησε ο κ.Ευάγγελος Βενιζέλος στην περίπτωση μου και μένω με την εντύπωση ότι το "πανηγύρι" συνεχίζεται, ενώ η συγκυρία (της τελευταίας 20ετίας) αξιώνει άμεσα δύσκολες αλλαγές, που απαιτούν ρήξεις και ξεβόλεμα, κάτι που ίσως δεν ταιριάζει σε όλους. 

Όμως, από την αρχική αγαλίαση ακούγοντας την ανακοίνωση της νέας του αποστολής, στο Υπουργείο Οικονομικών, ακολούθησε μούδιασμα από ανακοινώσεις που ίσως δεν βγάζουν όλη την αλήθεια, λ..χ. με τι αντάλλαγμα οι εφοπλιστές να δώσουν υποτροφίες για φοιτητές των οποίων οι γονείς έμειναν άνεργοι; Ανησυχώ, κατά συνέπεια ότι ο λαός έχει "κοντή μνήμη" ή απλά θέλει να πιστέψει ότι του λένε και φαίνεται για κάποιο λόγο βολικό, έστω κι επειδή προτιμά να αναβάλει την επίλυση του προβλήματος στο μέλλον.  

Μακάρι, για το καλό της Ελλάδας, ο κ. Βενιζέλος να πετύχει στη νέα του θέση, στην αποπληρωμή του χρέους της Ελλάδας, κι η άποψη μου είναι ότι όλοι θα πρέπει να τον στηρίξουμε. Το σχόλιο μου αναφέρεται στο τι πρέπει εύλογα να αναμένουμε κι αν ο λαός είναι σοφός, "χωρίς να σπάσουν αυγά, ομελέτα δεν γίνεται". Η προσωπική μου πεποίθηση είναι ότι χάρις στη δεινότητα του λόγου του θα μπορέσει να μας καθησυχάσει και θα ηρεμήσουν τα πνεύματα. Μακάρι να εμπνεύσει το λαό και να ανεβάσει το ηθικό του. Όμως φοβάμαι ότι τίποτα κακώς κείμενο δεν θα διορθωθεί στην πράξη, τουλάχιστο σε επίπεδο τιμωρίας των υπευθύνων. "Ωραίοι" νόμοι θα ψηφιστούν, κι αν δεν ξεχάσουμε ποιο ήταν το πρόβλημα κάποτε ίσως να συνειδητοποιήσουμε, ότι συνεχίσαμε το ίδιο λάθος...
Συνδεθείτε στο σύνδεσμο http://axiokratiastised.blogspot.com/2011/06/blog-post.html όπου καταθέτω τεκμηριωμένα όλη την υπόθεση αυτομετάθεσης την οποία ο κ. Βενιζέλος, από το αποτέλεσμα φαίνεται ότι δεν θέλησε να αγγίξει. Μπορείτε να ψηφίσετε σε ερωτηματολόγιο, καθώς και όσοι γνωρίζετε κάτι περισσότερο να μου δώσετε στοιχεία για την παραπέρα διαλεύκανση της υπόθεσης μου. 
Ειδικά για την ψηφοφορία για τον κ. Βενιζέλο μπορείτε να σχολιάσετε εδώ και να μεταβείτε στον ανωτέρω σύνδεσμο για να ψηφίσετε.   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αποκαλύπτονται τα Παραμύθια της Flyover και πόσο θα μας ταλαιπωρήσει

Οι ασκοί του εώλου (Ν.Σαραντάκος κατά Γ.Μπαμπινιώτη)

Παλαιστινιακό - Η Λύση της Ανταλλαγής Πληθυσμών