Λογοκρίνουν κι οι Αγανακτισμένοι; Ξεκίνησε το Καπέλωμα;

Γνωρίζουν όλοι οι φίλοι μου, είτε στην πραγματική ζωή είτε στην εικονική του facebook (η οποία στη δική μου περίπτωση δεν απέχει πολύ από τη γενική δημόσια εικόνα μου, δοθέντος ότι εμφανίζομαι επώνυμα κι οι περισσότεροι φίλοι του fbk με γνωρίζουν προσωπικά ή έχω συζητήσει μαζί τους και δεν κάνω φίλους μαζικά ή όποιονδήποτε με καλεί), ότι από την αρχή αυτής της ιστορίας των "αγανακτισμένων" συμμετείχα σε συζητήσεις αλλά και σε δια ζώσης παρουσία στο Λευκό Πύργο αλλά και στην Τούμπα όπου έγινε μία ανοικτή συζήτηση με τους Δ.Καζάκη, Μαρκέτο, Π.Καρύδη και Σαμαρά.

Θα ήθελα όμως να κάνω γνωστό στους πολίτες που αναζητούν την αλήθεια, ότι ενώ εγγράφηκα στη σελίδα της www.real-democracy.gr όπως φαίνεται στο email που έλαβα:

 
κι ενώ ανάρτησα τις σκέψεις μου, ως προτάσεις στους αγανακτισμένους πολίτες, καλόπιστα πιστεύοντας ότι θα βρίσκονται εκεί διαθέσιμα για κάθε ενδιαφερόμενο ως χώρος ελεύθερης διαβούλευσης και προβληματισμού, προτάσεις που γνωρίζετε ότι έχω αναρτήσει στην προσωπική μου σελίδα "Οικονομολόγος": http://manomenecon.blogspot.com/2011/06/blog-post.html  όπως φαίνεται από την ανάρτηση μου στο facebook:  http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=232817136733523&id=45579431871&ref=notif&notif_t=share_comment στα πλαίσια διαβούλευσης με συναδέλφους, από όπου και πληροφορήθηκα ότι διαγράφηκα από τη σελίδα των αγανακτισμένων (www.real-democracy.gr).



Ακόμη κι αν κάποιοι διαφωνούν με τις θέσεις μου, αναρωτιέμαι εάν αυτό δεν σημαίνει καπέλωμα. Σε τελική ανάλυση μπορείτε όλοι να δείτε τις θέσεις μου και να αξιολογήσετε την ποιότητα ορισμένων (όχι "όλων όσων") βρίσκονται στους αγανακτισμένους, και μάλιστα των διαχειριστών της επίσημης σελίδας των εμπλεκομένων στο Σύνταγμα της Αθήνας (www.real-democracy.gr). Ιδιαίτερα όσοι λειτουργούν ως ανώνυμοι, καλό είναι οι πολίτες να είναι "ψιλιασμένοι". Να σεβόμαστε και να προστατεύουμε όσους τυχόν διώκονται για τις πολιτικές τους ιδέες κι έχουν λόγο να λειτουργούν ανώνυμα ή όσους ανησυχούν για τυχόν επαγγελματική δίωξη τους, όμως να αξιολογούμε με την δέουσα προσοχή ότι ένας ανώνυμος μας λέει ώστε να μην εκμεταλλεύεται άνισα αυτό το δικαίωμα, ώστε να το εκλαμβάνουμε ως ίδιας αξίας με τις επώνυμες απόψεις των οποίων την προέλευση γνωρίζουμε. Να δίνουμε λόγο στους ανώνυμους, μήπως έχουν κάτι σωστό να πουν, όμως η επωνυμία δίνει την τελική αξία στην πολιτική πρόταση. Διότι αλλιώς θα αξιολογήσουμε την άποψη ενός επώνυμου φιλόσοφου κι ενός κυριολεκτικά άρρωστου επώνυμου τρελού, τον οποίο θα... χαμογελάσουμε και θα του χτυπήσουμε στην πλάτη για να τον γαληνέψουμε.

Όσοι διαφωνείτε με αυτή την πρακτική και στηρίζετε το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση κι ότι οι "αγανακτισμένο" εκφράζουν τον προβληματισμό όλου του λαού κι όχι σκοτεινά υποκείμενα που αποκρύπτονται πίσω από την ανωνυμία, στηρίξτε την cause που ξεκίνησα στο facebook http://www.causes.com/causes/619556-?m=c04fda7c&recruiter_id=94044842  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αποκαλύπτονται τα Παραμύθια της Flyover και πόσο θα μας ταλαιπωρήσει

Οι ασκοί του εώλου (Ν.Σαραντάκος κατά Γ.Μπαμπινιώτη)

Παλαιστινιακό - Η Λύση της Ανταλλαγής Πληθυσμών