Απάντηση στο Λαϊκισμό του Απόστρατου 55 Ετών, που Φτύνει στα Μούτρα την Κυβέρνηση και... "Συγκλονίζει"

Η επιστολή βρίσκεται στο OnΑlert κι αλλού, από όπου και τη διάβασα: http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=8469 και την παραθέτω αυτούσια στο τέλος του παρόντος για όσους δεν την διάβασαν.




Απάντηση
                  
Κύριε Χρήστο Μακρυγιάννη,
με πλήρη σεβασμό στην κατάσταση της υγείας σας, θα μου επιτρέψετε να εκφράσω τις επιφυλάξεις μου.

Είναι ωραίο να εκφράζουμε τις απόψεις μας, και καλώς αισθάνεστε μετανοημένος που δεν μιλήσατε εγκαίρως. Όμως τώρα, «δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται» ή κοινώς «λαϊκίζοντας» όταν όλοι τα έχουν με την Κυβέρνηση, δεν είναι δείγμα γεναιότητας, διότι εύκολα πείθεις όσους θέλουν να πεισθούν, βάλλοντας κατά του «κοινού εχθρού», της Κυβέρνησης. Όμως καθήκον μας ως Αξιωματικών είναι να κρατάμε και υψηλά το ηθικό μας και να ενδιαφερόμαστε για την βελτίωση, την αριστεία κι όχι να καταρρακώνουμε τους συναδέλφους μας, ή να παραπλανούμε όσους μας αγαπούν ανάμεσα στο λαό και να τους ανησυχούμε για το ηθικό μας, ή ακόμη και να στρουθοκαμηλίζουμε απέναντι σε όσους υπηρέτησαν τη θητεία τους και οι ίδιοι δεινοπαθούν από τα μέτρα, αλλά αντιλαμβάνονται τι από όσα λέμε είναι αλήθεια και τι υπερβολή, ως εάν όλα ήταν άριστα από την πλευρά μας. Και θα εξηγηθώ, χωρίς να σας γνωρίζω, διακινδυνεύοντας τις εκτιμήσεις μου, διότι ακόμη και τα μυθιστορήματα πρέπει να έχουν κάποια βάση.

Τα στατιστικά στοιχεία πρέπει να συνδέονται με την πραγματικότητα, καθότι 80% θνησιμότητα κάτω των 40 ετών, ούτε από το κάπνισμα δεν δικαιολογείται (το οποίο, ενεργητικό ή παθητικό, θεωρώ ότι προκρίνεται ως αιτία των εμφραγμάτων) ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να διερευνηθούν επειγόντως οι συνθήκες εργασίας στο συγκεκριμένο Κέντρο Επιχειρήσεων για κάποια ειδική σπάνια ασθένεια, αλλιώς τα ανωτέρω δεν γίνονται πιστευτά. Προφανώς το δείγμα είναι μεροληπτικό και διακινδυνεύω, όπως προανέφερα την εκτίμηση ότι οι θανόντες, δεν έπεσαν λόγω του άγχους (από το καθήκον) ή μήπως δεν είμαστε εκπαιδευμένοι να ανταπεξερχόμαστε σε δύσκολες συνθήκες; Η κύρια αιτία των εμφραγμάτων, στατιστικά είναι το κάπνισμα. Μήπως μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι δεν καπνίζαν πριν από 5 έτη μέσα στα Κέντρα Επιχειρήσεων; Μήπως να πάμε να δούμε εάν καπνίζουν τώρα;
Θέλετε να διερευνήσουμε με τα ονόματα των αειμνήστων θανόντων Αξιωματικών του Κέντρου Επιχειρήσεων και το διασταυρώσω ότι δεν έχουν πεθάνει από το κάπνισμα αλλά από άγχος, δεσμεύομαι να το δημοσιεύσω πραγματικά επώνυμα στις σελίδες μου (λ.χ. http://axiokratiastised.blogspot.com/ ).

Αντίθετα από το δημοσίευμα αυτό εκτιθέμεθα ως στρατιωτικοί και είναι επιλήψιμη η εκμετάλλευση της μνήμης των νεκρών για ιδιοτελείς σκοπούς, όπως οικονομικές δυσχέρειες της τρέχουσας συγκυρίας. Υποστηρίζω ότι οι στρατιωτικοί, όπως κι οι επαγγελματίες αθλητές που αγωνίζονται με σκοπό τη διάκριση, οφείλουμε να ενδιαφερόμαστε για την υγεία και τη φυσική μας κατάσταση, αποφεύγοντας το κάπνισμα, γυμναζόμενοι και με καλή διατροφή, ώστε να μην αναφέρονται παρόμοιες καταστάσεις που μας εκθέτουν απέναντι στον Ελληνικό λαό. Επιλεγόμαστε όλοι με υγειονομικές εξετάσεις και προσωπικά αντιλαμβάνομαι ότι εκούσια (με το κάπνισμα) θέτουμε τον εαυτό μας αυτοβούλως εκτός μάχης, το οποίο θα έπρεπε να ήταν αντικείμενο πειθαρχικού ελέγχου (όπως φαντάζομαι ότι ισχύει σε όλες τις μεγάλες αθλητικές ομάδες) ή και προστίμου. Απώλεια 100% των Αξιωματικών σε θέσεις Κέντρου Επιχειρήσεων (δεν αναφερόμαστε σε καταδρομείς, αλεξιπτωτιστές, δύτες ή αλλα επικίνδυνα αντικείμενα) για λόγους υγείας είναι απαράδεκτη και δεν δικαιολογείται από… άγχος σε Μονάδα με βλήματα Χωκ. Εκτός εάν δεν είμαστε επαγγελματίες στρατιωτικοί, αλλά γελωτοποιοί.

Θεωρώ ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στον Ελληνικό λαό, κι απέναντι στους εαυτούς μας. Σεβαστή η κατάσταση της υγείας σας, καθώς και η προσφορά σας στη Μονάδα στη διάρκεια της θητείας σας (την οποία ουδόλως υποτιμώ), όμως να μην χρεώνουμε στην Πατρίδα (συνθήκες εργασίας) το κόστος της απώλειας της υγείας μας, ιδιαίτερα όταν ως Ανώτεροι Αξιωματικοί οφείλαμε να προστατεύουμε την υγεία των κατωτέρων μας, μέσα στους κλειστούς χώρους ελέγχοντας το κάπνισμα και ενθαρρύνοντας με το παράδειγμα μας την άθληση και γενικότερα τη βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης, ως «επαγγελματίες πρωταθλητές χωρίς περιθώριο ήττας και χωρίς εκπτώσεις», διότι γι’ αυτό πληρωνόμασταν. Λίγα – πολλά, είχαμε το χρόνο μας να τα διεκδικήσουμε, είτε με το συνδικαλισμό, είτε με τις αναφορές. Προσωπικά δεν είδα κανέναν «κρεμασμένο ανάποδα» από όσους μιλήσαμε. Τα εκ των υστέρων κροκοδείλια δάκρυα, θυμίζουν την παραβολή των «μωρών παρθένων».
Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια!

Με τιμή

Ιωάννης Μανομενίδης
Σμήναρχος (Ε) ε.α.

Υ.Γ. και με κάθε επιφύλαξη, διακινδυνεύοντας τις εκτιμήσεις μου, με βάση την κοινή λογική και τα στατιστικά δεδομένα. Αυτά δηλαδή που γνωρίζει ο κάθε Έλληνας. Αυτούς δηλαδή που ορισμένοι απόστρατοι οραματιζόμαστε να τους καλέσουμε να μας εμπιστευτούν την τύχη τους ιδρύοντας το κόμμα των αποστράτων. Χωρίς ειλικρίνεια, μπορεί να κερδίσουμε την εκλογή μας, διότι πολλοί Έλληνες πιστεύουν «τυφλά τους υπερασπιστές της πατρίδας», όμως… την Πατρίδα δεν θα την σώσουμε! 


Η επιστολή στου κ. Χρήστου Μακρυγιάννη:
Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας .

Εχω τιμηθεί με όλα τα μετάλια και τα παράσημα ,με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου , δεν 'έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο .

Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ .

Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς ..

Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου ..



Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών , φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφου σας 



Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους( 3 )τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από ο έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες

Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα !!

Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος ,λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου που εσείς είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς .



Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμία πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου .

Επειδή κάποιοι τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ 

Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου ,νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή .. υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού 



Υ.Γ

Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο .



Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος μπορεί να με χρειαστεί 

Γνωρίζω Αγγλικά ,γνωρίζω υπολογιστές γνωρίζω από ασυρμάτους ,γνωρίζω όλα όπλα ατομικά και ομαδικά ,μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μια σφαίρα , μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων ,μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών ,μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε .Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ότι αυτό συνεπάγεται .

Μακρυγιάννης Χρήστος 


Ανώτερος Αξιωματικός ε.α

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προσωπικα μου απεκατεστησες την εμπιστοσυνη οτι υπαρχουν ακομα λογικοι και ευσυνειδητοι στο στρατο, ειδικα μετα τα απογοητευτικα που διαβασα εδω απο καποιους. Ελπιζω να εισαι καρριερας με προοπτικη ανωτατου βαθμου και να πρυτανευουν στο στρατευμα στελεχη επιπεδου, που φαινεται να διαθετεις και που πανω απ' ολα εχουν συναισθηση του σκοπου που υπηρετουν, με αποφασιστικοτητα αλλα και σεμνοτητα. Δεν ειμαι εγω αυτος φυσικα που περιμενεις να σου δωσω τα ευσημα, αλλα εχοντας ο ιδιος περασει μερικες απο τις πιο αυστηρες παραγωγικες σχολες που μπορει να περασει εφεδρος δεκαετιες πριν, και εχοντας υπηρετησει 28 ολοκληρους μηνες συνορα, απαιτω σαν Ελληνας πολιτης, οι μονιμοι στρατιωτικοι να διακατεχονται απο κοινη λογικη αλλα και τουλαχιστο τα ιδανικα του μεσου εφεδρου, που μολις πριν καποιος συναδελφος σου αποκαλεσε "φανταρια"..
Τάσος, http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=8469
Ο χρήστης Ηλίας Λάππας είπε…
Σε συνέχεια των λεγομένων του κ. Μανομανίδη και με σεβασμό στο πρόβλημα υγείας του διαμαρτυρόμενου συναδέλφου, επιβεβαιώνω την παγιωμένη κατάσταση καπνίσματος (με ιδιαίτερα προκλητικό τρόπο) στα κέντρα επιχειρήσεων, παρά τις αντιδράσεις των μη καπνιστών, ακόμα και με υπηρεσιακό τρόπο.
Θα συμφωνήσω και με τον προλαλήσαντα, η προσέγγιση των πραγμάτων με κοινή λογική και μόνο, αρκεί για να δώσει λύσεις και στα πιο σύνθετα προβλήματα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αποκαλύπτονται τα Παραμύθια της Flyover και πόσο θα μας ταλαιπωρήσει

Οι ασκοί του εώλου (Ν.Σαραντάκος κατά Γ.Μπαμπινιώτη)

Παλαιστινιακό - Η Λύση της Ανταλλαγής Πληθυσμών