Το ΜΕΤΡΟ ΟΧΙ Πριν τις Εκλογές, Ούτε στο Τέλος του 2023, Ας Ελπίσουμε Πριν το 2025, Όπως Υπόσχεται ο Σταϊκούρας

Ας αποχαιρετίσουμε με καλή καρδιά τον Ζέρβα από το τιμόνι του Δήμου, που σύνδεσε το όνομα του με την 4ετή καθυστέρηση του ΜΕΤΡΟ. Μακάρι και τον κραταιό "yes sir" Τζιτζικώστα, πριν προλάβει να ξεκινήσει την αχρείαστη (μετά το ΜΕΤΡΟ) υπερυψωμένη περιφερειακή που θα μας ταλαιπωρήσει για πόσα δεν ξέρω χρόνια. Εκτός εάν μυαλό δεν έχουμε και δεν θέλουμε και να βάλουμε...


Εκεί που θα είχαμε ΜΕΤΡΟ από το 2020 (ή εάν δεν είχαμε θα ήταν η εταιρεία υπεύθυνη και θα πλήρωνε ρήτρες παράδοσης), η υπόσχεση του Πρωθυπουργού κ.κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ήταν στις δικές του εκλογές (που ολοκληρώθηκαν με πλήρη 4ετία), να έχει παραδώσει το ΜΕΤΡΟ. Ο απερίγραπτος Κώστα Καραμανλής Jr2 αναφερόταν ρητά στον Απρ. 2023, ενώ τα σχέδια δεν είχαν εκπονηθεί, ότι δήθεν τους καθυστερούσαμε οι προσφεύγοντες για τα αρχαία της Βενιζέλου και τις χάσαμε όλες τις δίκες (ούτε μία μέρα ασφαλιστικά μέτρα δεν κερδίσαμε!) Μία τετραετία που με απευθείας αναθέσεις, τα "λεφτά να ρέουν από τα Ευρώπας", και τον κόσμο κλειδωμένο στα σπίτια του, κινήθηκε τάχιστα.

Μάλιστα προεκλογικά (των εθνικών εκλογών) μας έλεγαν "ότι τέλος του έτους", υπονοώντας ότι θα λειτουργήσει, κι οι Νεοδημοκράτες, το κατάπιναν αμάσητο. Όμως συνειδητοποιούμε ότι υπάρχουν κι άλλες διαδικασίες που ανακοινώνονται πανηγυρικά, αλλά ΜΕΤΡΟ εντός του 2023 δεν θα δούμε. Απλώς, όπως είχα εκτιμήσει στις εθνικές εκλογές καθώς θα χρειαστούν κι εκπαιδεύσεις, προσλήψεις κλπ, όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα "Μακεδονία" αποδεικνύεται ότι μία άλλη εταιρεία η εταιρεία διαχείρισης THEMA θα το λειτουργήσει για 11 έτη. Αναρωτιέται κανείς, "γιατί όχι στρογγυλό τα 10 έτη"; Μα προφανώς, έξυπνο αυτό (να το πιστώσουμε στον Σταϊκούρα), δεν τους το είχα, της δίνουν ένα έτος bonus, εάν τρέξει την διαδικασία πρόσληψης κι εκπαίδευσης, ώστε να λειτουργήσει εντός του 2024. Αλλά ένα έτος είναι αυτό, κι εφόσον ο Σταϊκούρας αυτό δηλώνει «Δέσμευσή μου ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί σε λειτουργία μέσα στο 2024» το λογικό είναι να το περιμένουμε προς το τέλος του έτους, εάν τα έχουν όλα προβλέψει δηλαδή. Εάν φτάνουν τα χρήματα από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία, εάν τα υπολογίσαμε σωστά παρά την περιοριστική πολιτική της ΕΕ που θα αρχίσει να σφίγγει τα λουριά εντός του 2024 για να πέσει ο πληθωρισμός, εάν δεν γίνει καμία άλλη καταστροφή που δεν μπορεί να την ελέγξει η κυβέρνηση κλπ, θα έχουμε το ΜΕΤΡΟ εντός του 2024. Αν όχι, αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του. όπως συνήθως κάνει (αυτός ο διάολος είναι ΑμεΑ, πόσες φορές το έχει σπάσει το ποδάρι του με αυτό το ΜΕΤΡΟ... αλλά κι εμείς, οι νεοδημοκράτες τουλάχιστο, μνήμη χρυσόψαρου έχουμε) μπορεί να πάει και στο 2025. Νταξ! Υποερβολικό να σκεφτούμε ότι θα πάει στις επόμενες εκλογές να έχουν κάτι να πανηγυρίσουν, εκτός εάν τις κάνουν πρόωρα.

Αλλά η Flyover; Τι ρήτρες είναι αυτές που μας αναφέρει; Πάλι αυτομαστιγωνόμαστε; Δηλαδή δεν το γνωρίζουν ότι θα γίνουν προσφυγές; Μεγάλο έργο και όχι μόνο αχρείαστο (εάν παραδοθεί το ΜΕΤΡΟ), απαγορευτικό ενόσω δεν έχει παραδοθεί να μειωθεί η ροή των οχημάτων στην περιφερειακή, αλλά και αντιεπιστημονικό για να το λέμε κι αυτό εφόσον η σωστή λύση είναι τεκμηριωμένη ως η Εξωτερική Περιφερειακή, από το Γενικό Κυκλοφοριακό Σχέδιο που είχε εκπονήσει ο Οργανισμός Ρυθμιστικού της Θεσσαλονίκης, απορρίπτοντας τη Flyover. Τι συνέβη κι άλλαξε; Μάλλον βρήκαν το κόλπο, να μοιράζονται με τις εταιρείες τις αποζημιώσεις, το μόνο λογικό που σκέφτομαι. Όπως και στην υποθαλάσσια. Σκέφτονται ένα φαραωνικό έργο, σου λέει "ο κόσμος θα αντιδράσει, ας προβλέψουμε βαρβάτες αποζημιώσεις στις εταιρείες, και μόλις ματαιωθεί, τα μοιραζόμαστε τα κέρδη. Μήπως υπάρχει εισαγγελέας να μας ελέγξει;"


Κι εμείς εκλέγουμε Μητσοτάκη και Τζιτζικώστα, να είμαστε βέβαιοι ότι θα τα σπαταλήσουν τα χρήματα μας και θα μας ταλαιπωρήσουν, εθελοτυφλώντας ότι μία λωρίδα λιγότερη στην παλιά περιφερειακή, για να στριμωχνόμαστε οι Θεσσαλονικείς, μαζί με τις διεθνείς νταλίκες, είναι καλύτερο επειδή θα δώσουμε δύο υπερυψωμένες λωρίδες (flyover) στα ΙΧ των τουριστών(!) να πάνε κατευθείαν στη Χαλκιδική, χωρίς να επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Δηλαδή, αντί να υλοποιήσουμε τη λύση (που είναι η "εξωτερική περιφερειακή"), ώστε να μην επιβαρύνουν οι νταλίκες την (εσωτερική) Περιφερειακή, εφευρίσκουμε μία άλλη λύση, και την διαφημίζουμε ως ιδανική, ώστε ούτε για στάση να μην περάσουν οι τουρίστες από τη Θεσσαλονίκη... αλλά εμείς οι Θεσσαλονικείς να συμπιεζόμαστε στην κάτω Περιφερειακή εσαεί... μαζί με τις νταλίκες!

"Ωγαία... πολύ ωγαία!"

(οι φωτογραφίες από την εφημερίδα Μακεδονία)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αποκαλύπτονται τα Παραμύθια της Flyover και πόσο θα μας ταλαιπωρήσει

Οι ασκοί του εώλου (Ν.Σαραντάκος κατά Γ.Μπαμπινιώτη)

Παλαιστινιακό - Η Λύση της Ανταλλαγής Πληθυσμών